?*سامانه 137 طنین صدای شهروند*

به گزارش روابط عمومی شهرداری ایرانشهر ، نوراحمد درخوش از آمادگی شهرداری ایرانشهر در پاسخگوی به مردم از طریق سامانه 137 خبر داد.

◀درخوش افزود : رشد جوامع بشری و گسترش امکانات ارتباطات ، نیاز به مدیریت خاصی دارد تا بتوان از طریق آن از تمام سرمایه های انسانی و اجتماعی بهره کافی را برد ، در همین راستا شهرداری ایرانشهر با بکار بردن سیستم های مخابراتی و استفاده از کارشناسان مختصص در این زمینه از طریق سامانه 137 پاسخگوی نیازهای مردم شهر می باشد.

◀شهردار ایرانشهر در ادامه ی صحبتهای خود گفت : شهروندان ایرانشهری می توانند با استفاده از سامانه 137 در انجام امورات شهری، انتقادات ، پیشنهادات و حتی شکایات با شهرداری شهر خود مشارکت داشته باشند.

◀ وی اضافه کرد : استفاده از نظر و مشارکت مردم از طریق سامانه تلفنی 137 می تواند به مقدار زیادی از مراجعات مردمی بابت مسائل ساده به شهرداری را کاهش دهد

◀نوراحمد درخوش در پایان بیان داشت : تمام درخواست های مردمی از طریق سامانه 137 پیگیری خواهد شد و نتیجه آن به شهروند و دفتر مدیریت شهرداری اطلاع داده خواهد شد و امید است با استفاده ازین سامانه گام مهمی در حل مشکلات مردمی و کسب رضایت شهروندان برداشته شود.

?روابط عمومی شهرداری ایرانشهر?✏